עורך דין ייפוי כוח מתמשך

למשרדי שני מסלולי ליווי:
מסלול ליווי B2C ללקוחות פרטיים ולאנשי עסקים,
ליווי B2B לחברות.

דאגה לעתיד שלכם מתחילה היום עם פעולות שמבטיחות שהשליטה תישאר בידיים שלכם. חתימה על ייפוי כוח מתמשך מתאפשרת רק כאשר האדם כשיר לקבלת החלטות. ייפוי הכוח מקבל תוקף רק כאשר האדם מאבד את היכולת לקבל החלטות בעצמו. מדובר במהלך חכם שנועד להגן על רצונו של הפרט ולהבטיח המשך התנהלות בהתאם להנחיות שנקבעו על ידו. מעוניינים לנסח מסך ייפוי כוח מקיף ומדויק? אתכם זקוקים לליווי של עורך דין ייפוי כוח מתמשך עם ניסיון והתמחות מתאימה. עו”ד (רו”ח) אבידור לפיד מתמחה בניסוח חד משמעי של מסמכי ייפוי כוח, מלווה את החתימה, מנסח צוואות ומלווה תהליכי העברה בין דורית של הון משפחתי. אם חשוב לכם לקבוע מה יקרה לאחר שאתם לא תוכלו עוד להוביל ולקבל החלטות – חייגו עכשיו אל עו”ד אבידור לפיד ולא תצטרכו עוד לדאוג.

תעודת הערכה אבידור לפיד מיסוי

מתי נדרשת פנייה אל עורך דין ייפוי כוחו מתמשך?

על מנת לזהות את הרגע הנכון לפנייה את עורך דין ייפוי כוח מתמשך נסביר תחילה מהו ייפוי כוח מתמשך ומתי הוא נדרש. מסמך ייפוי כוח מתמשך מעניק לנו לקבוע כיצד יתקבלו החלטות ואלו פעולות יבוצעו בעניינינו האישיים במצב בו אנו נאבד את היכולת להחליט בעצמנו, כאשר יש ירידה בתפקוד הקוגניטיבי או חלילה פגיעה משמעותית בתפקוד הפיזי אשר אינו מאפשר לקבל החלטות שוטפות. חשוב להדגיש שאפשר לקבוע מיופה כוח רק לאחר גיל 18. כך למשל, ייפוי כוח מתמשך קובע בנוגע למיקום מגורים, טיפול רפואי, טיפול נפשי, רכוש. בהעדר ייפוי כוחו חתום החוק קובע לרוב אפוטרופוס מבין בני המשפחה הקרובים. אם חשוב לכם לקבוע בעצמכם את ההחלטות ואת הגורם המחליט כדאי לפנות עוד היום אל עורך דין ייפוי כוח מתמשך.

מה אפשר לכלול בייפוי כוחו מתמשך?

במטרה למנוע ניצול לרעה החוק קובע חובת כשירות כתנאי לחתימה על ייפוי כוח מתמשך. כמו כן, יש לכם זכות לקבוע מגבלות על מתן תרומות, הלוואות, עסקאות גדולות, מנגנון לשמירת העסק המשפחתי והחלטות כלכליות נוספות. קיימת אפשרות לקבוע מיופה כוח רק לענייני בריאות או רק לענייני רכוש. לליווי מלא של התהליך מתחילתו ועד סופו והתחייבות למסמך ייפוי כוח מפורט ומקיף כולל מערכת בלמים מאוזנת שמציבה את האדם וכבודו במרכז חייגו עכשיו אל עו”ד אבידור לפיד.

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם ב-24 שעות הקרובות

צפו בראיון בנושא הזכויות של ספורטאים ואנשי עסקים בעת חזרתם לישראל מול רשויות המס קישור לראיון בערוץ הספורט