עורך דין דיני חוזים

למשרדי שני מסלולי ליווי:
מסלול ליווי B2C ללקוחות פרטיים ולאנשי עסקים,
ליווי B2B לחברות.

חתימה פזיזה אחת שלכם על חוזה מעידה על הסכמה לכל הכתוב. אי הבנה של החוזה אינה פוטרת אתכם מאחריות. רק עורך דין דיני חוזים יודע איך לבדוק כל פרט בחוזה במטרה להבטיח שאתם מקבלים על עצמכם רק התחייבויות ברורות, חוקיות והוגנות. עליכם להבין את כל החובות שלכם, הזכויות, המוצא מהחוזה והסדרי שיפוי ופיצוי. השפה המשפטית בה כתובים החוזים אינה מובנת לרוב האנשים כך שיש צורך בליווי צמוד של עורך דין עם התמחות בחוזים. עורך דין אבידור לפיד מציג מוניטין, רמה גבוהה של מקצועיות, ניסיון ומסירות ללקוח. המשרד של עו”ד אבידור לפיד מתמחה העריכה, בדיקה וחתימה על חוזים מכל הסוגים : פרטיים, עסקיים, מסחריים, בינלאומיים. פנייה אל עו”ד אבידור לפיד מבטיחה ליווי מקצועי ואמין של עורך דין עם התמחות וניסיון בחוזים.

תעודת הערכה אבידור לפיד מיסוי

איך בוחרים נכון עורך דין דיני חוזים?

לא בטוחים באיזה עורך דין כדאי לבחור? בהעדר עורך דין דיני חוזים חתימה על כל חוזה מלווה בתחושת חוסר ביטחון. רבים מאתנו חותמים על הסכם לרכישה או שכרת דירה וגם על הסכמי העסקה עם חשש בלב. ללא ניסיון משפטי אנחנו לא יכולים להיות בטוחים שאכן הבנו את כלך הסעיפים ולא קבלנו על עצמנו התחייבויות שאיננו מודעים להן. חוזים הם עסק למקצוענים, בדיקה מקצועית של חוזה על ידי עורך דין עשויה לחסוך לכם הרבה כסף, עגמת נפש ותסבוכות משפטיות. פנייה אל עורך דין דיני חוזים עשויה להואיל לכם בעתיד. בחירה נכונה של עורך דין חוזים תתבסס על תחומי התמחות, ניסיון רב, מקצועיות, חוות דעת טובות, זמינות.

מתי כדאי לפנות אל עורך דין חוזים?

התפקיד של עורך דין חוזים הוא בקידום האינטרסים האישיים שלכם באמצעות סעיפי החוזה וביטול כל סעיף שאינו משרת את טובתכם. בכל חתימה על חוזה כדאי להעביר את המסמך במלואו לבדיקת עורך דין מוקדם ככל האפשר. דרישה להעברת החוזה לבדיקת עורך דין מטעמכם נחשבת לגיטימית לחלוטין. המשרד של עו”ד אבידור לפיד מציע ייעוץ מקצועי, ליווי לכל אורך הדרך, יחס אישי, מסירות, יידע רב ובהתאם לצורך גם ליווי בהגשת תביעה על הפרת החוזה.

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא התחייבות?
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם ב-24 שעות הקרובות

צפו בראיון בנושא הזכויות של ספורטאים ואנשי עסקים בעת חזרתם לישראל מול רשויות המס קישור לראיון בערוץ הספורט

חתימה על הסכמים וחוזים מסחריים היא חלק בלתי נפרד מסדר היום. כולנו נדרשים לעתים קרובות או רחוקות לנסח חוזה או לחתום עליו, בהעדר הכשרה מקצועי וניסיון חשוב ללוות כל חתימה על הסכם עם עורך דין חוזים. ברגע בו אתם חותמים על חוזה אתם למעשה מאשרים הבנה, הסכמה וקבלה של כל התוכן. על כן, עשו לעצמכם חוק ברזל שלא לחתום על כל מסמך מבלי להתייעץ תחילה עם עורך דין. עורך דין אבידור לפיד מנוסה בעריכת חוזים ובדיקת חוזים לקראת חתימה. יש למשרד של עו”ד אבידור לפיד ניסיון עשיר בניהול חוזים בעבור לקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים, חייגו עכשיו לתיאום פגישת התייעצות לקראת חתימה על כל סוגי החוזים.

אנו פוגשים חוזים במעמד רכישת דירה, קבלה לעבודה, קשירת קשרי נישואין, רכישת מנוי לשירות, הגנה על זכויות יוצרים, הסכמי שותפות, יזמות ועוד. התפקיד העיקרי של עורך דין חוזים הוא בבדיקת החוזה, ניסוח, איתור סעיפים בעייתיים וקידום לקראת חתימה רק כאשר הלקוח מבין היטב את החובות והזכויות שהוא מקבל על עצמו. חוזים יהיו בחלקם פשוטים ובחלקם מאוד מסובכים. שימו לב, קיימים מקרים רבים בהם חוזה שנראה לכאורה פשוט וסטנדרטי מסתיר ניסוחים בעייתיים ומלכודות משפטיות.

על כך עורך דין חוזים להיות בקיא בכל דיני החוק הרלוונטיים לעריכת חוזים עם דגש על חוזים מסחריים ושותפויות עסקיות. יידע רב וניסיון מבטיחים מענה מהיר, מדויק ויסודי יותר. על עורך הדין לשלוט היטב בשפה בה כתוב החוזה על מנת להבין היטב את המשמעות התחבירית והמילולית. חתימה על חוזה ללא בדיקת עורך דין או ניסוח עצמי של חוזה עלולים לסבך אתכם בצרות צרורות.

מדוע חשוב שעורך דין יבדוק בעבורכם את החוזה?

רק עורך דין חוזים יודע לבדוק ביסודיות את כל מרכיבי החוזה. אדם שאין לו הכשרה ספציפית בבדיקת חוזים עשוי לפספס פרטים בעייתיים שעורך דין עם התמחות בחוזים מאתר ברגע. בדיקת עורך דין הכרחית לחתימה על ההסכם בראש שקט. מחפשים עורך דין חוזים מקצועי ומנוסה שמקפיד לבדוק היטב את כל סעיפי החוזה כולל עובדות ונתונים משפטיים?  חייגו עכשיו לתיאום פגישת ייעוץ עם עו”ד אבידור לפיד.