עורך דין מיסוי מקרקעין

למשרדי שני מסלולי ליווי:
מסלול ליווי B2C ללקוחות פרטיים ולאנשי עסקים,
ליווי B2B לחברות.

חובת תשלום מס בהתאם לחוקי מיסוי מקרקעין חלה על כל גורם פרטי או עסקי שמבצע עסקת נדל”ן בישראל. בשנים האחרונות שונתה שיטת חישוב המס ומתן ההקלות בעסקאות מכירה וקנייה. ליווי של עורך דין מיסוי מקרקעין מומלץ בכל עסקת נדל”ן עם דגש על עסקאות שמערבות סכומי כסף גבוהים. במטרה להבטיח מענה מדויק ומקצועי נפנה כמובן אל עורך דין שמתמחה גם בעסקאות מקרקעין וגם בדיני מיסוי מקרקעין. עורך דין אבידור לפיד בקיא בדיני מקרקעין, מיסוי נדל”ן, מיסוי בינלאומי, חוזים ועוד, אם אתם מחפשים עורך דין שמקפיד על יחס אישי, מסור ומקצועי לכל לקוח – חייגו עכשיו לתיאום פגישת ייעוץ.

תעודת הערכה אבידור לפיד מיסוי

תכנון מס עם עורך דין מיסוי מקרקעין

עסקאות נדל”ן מערבות סכומי כסף גבוהים, שינוי קל של חצי אחוז עשוי לבוא לידי ביטוי בחיסכון של סכום משמעותי ביותר. על כן, יש לפנות בהקדם אל עורך דין מיסוי מקרקעין לניצול מלא של כל ההטבות וחישוב מדויק של סכום המס. עורך דין מנוסה יודע איך להסדיר כל מחלוקת שמתעוררת מול רשויות המס ללא התדיינות משפטית. עם עורך דין מקצועי ומנוסה כל ההתנהלות מול רשויות המס ברכישת נכס נדל”ן הופכת פשוטה ומהירה יותר. התפקידים של עורך הדין בעסקת מקרקעין הן : תכנון מס, ייצוג מול רשויות המס, ערכית הסכמים, דיווח, ניהול משא ומתן.

מה זה מס שבח מקרקעין?

חובת תשלום מס שבח נדרשת בעבור ההפרש בין מחיר המכירה לבין מחיר הקנייה. אתם נדרשים לשלם מס בעבור הרווח שהופק מהעסקה. על מנת לחשב את שיעור המס יש להכיר היטב את תקנות המס ולבצע את כל הפעולות הדרושות בזמן. לרוב, עסקאות נדל”ן מלוות בלא מעט בירוקרטיה ועבודה, רוב הישראלים בוחרים לשכור עורך דין מיסוי מקרקעין לביצוע החישובים הדרושים, ניצול כל ההטבות הזמינות בחוק והסדרת תשלום המס. שימו לב, יש לשלם את מס השבח בתוך 60 יום ממועד ביצוע העסקה. החוק קובע במקרים מסוימים הקלות ואף פטור מלא מתשלום המס, פנייה אל עורך דין מיסוי מקרקעין מבטיחה ניצול מלא של כל ההטבות. מחפשים עורך דין מיסוי מקרקעין עם הרבה ניסיון וידע? חייגו עכשיו אל עו”ד אבידור לפיד.

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם ב-24 שעות הקרובות

צפו בראיון בנושא הזכויות של ספורטאים ואנשי עסקים בעת חזרתם לישראל מול רשויות המס קישור לראיון בערוץ הספורט

עורכי דין שעוסקים במיסוי מקרקעין מקבלים על עצמם אחריות גדולה. על עורך דין מומחה למיסוי מקרקעין להיות מקצועי, מנוסה, מדויק, מסור, יצירתי ומעודכן. חוקי מיסוי המקרקעין מתעדכנים ומשתנים מעת לעת ועורך הדין נדרש ללמוד את השינויים, לעדכן את הלקוחות ולבצע בהתאם לצורך שינויים בחישובי המס. עורך דין מקרקעין מוצלח הוא כזה שמסדיר בעבור כל לקוח את מסלול המס המשתלם ביותר, מאתר תשלומים עודפים ודואג שתקבלו החזר במהרה. עורך דין אבידור לפיד מתמחה בעסקאות מקרקעין מכל הסוגים, אם אתם מעוניינים לבדוק כדאיות של עסקה, לנצל את מלוא הטבות המס שמגיעות לכם ולוודא שתשלום המס שלכם תואם בדיוק את דרישת החוק ללא תשלומים מיותרים חייגו עכשיו לתיאום פגישה.

אם קיימת אצלכם אפשרות לתשלום של מס מקרקעין מופחת, עורך דין מומחה למיסוי מקרקעין יצליח למצוא את הדרך ולחסוך לכם אלפי שקלים. קיימים מקרים בהם עורך הדין מצליח להשיג פטור מלא מתשלום המס. ליווי עסקת מקרקעין עם עורך דין כולל גם את בדיקת העסקה, בדיקת בעלות על הנכס, בדיקת החוזה, התנהלות מול עורך הדין של הקבלן / בעת הנכס. חשוב להבין שחישובי מיסוי מקרקעין מתבססים על פרמטרים רבים, יש לקחת בחשבון את יום רכישת הדירה, המחיר, עלות השיפוצים ועוד.

מה זה בכלל מיסוי מקרקעין?

תחום המיסוי נחשב לאחד המרכיבים המסובכים המתלווים לעסקאות נדל”ן. עורך דין מומחה למיסוי מקרקעין נחוץ למניעת תשלומים עודפים או תשלום חלקי שיסבך אתכם עם רשויות המסים. החוק קובע חובת הסדרת תשלומי מס שבח ומס רכישה או היטל השבחה בעבור כל עסקת נדל”ן. פטור מתשלום המס ניתן על פי הקטגוריות הקבועות בחוק. בעזרת עורך דין תצליחו לנצל לטובתכם את כל ההטבות, לדחות את התשלום ואף לפרוס אותו לתשלומים נוחים. עורך דין אבידור לפיד מלווה את עסקת הרכישה מתחילתה ועד סופה, עונה על שאלות, מרגיע, מסביר, בודק את כל המשתנים, מחשב את המס, בוחן את כל אפשרויות הפעולה, מנהל משא ומתן מול רשויות המס, מציג בפניכם את דרישת תשלום המס ומוודא את הסדרת התשלום.