עורך דין מיסים

למשרדי שני מסלולי ליווי:
מסלול ליווי B2C ללקוחות פרטיים ולאנשי עסקים,
ליווי B2B לחברות.

ניהול נכון של תשלומי מס עשוי לחסוך לכם הרבה כסף. התייעצות עם עורך דין מיסים נדרשת גם באופן שוטף וגם במקרים בהם קיימת בעיה טכנית או משפטית אל מול רשות המס. עורך דין מקצועי ומנוסה פועל לטיפול בבעיה כבר בשלבים ראשונים ללא נקיטת צעדים משפטיים. הניסיון הרב שיש לעורך דין אבידור לפיד מאפשר לו לצפות מראש את הבעיות ולמנוע אותן. יתרון גדול נוסף של עו”ד אבידור לפיד הוא היותו גם רו”ח. אם אתם מחפשים עורך דין מיסים עם ניסיון, המלצות, שירות אישי, חשיבה מחוץ לקופסה ומסירות – צרו קשר לתיאום פגישה עם עו”ד אבידור לפיד.

תעודת הערכה אבידור לפיד מיסוי

מתי פונים אל עורך דין מיסים?

  1. תכנון מערך תשלומי מס בעבור עסק חדש
  2. ניהול עסק בינלאומי
  3. תביעת מס שאתם הגשתם
  4. פתיחה בחקירת מס כנגדכם

התייעצות עם עורך דין מיסים לקראת פתיחת עסק חדש נדרשת להגדרה נכונה של העסק. ההגדרות העסקיות צפויות להשפיע באופן ישיר על תשלומי המס. עורך דין שמתמחה במיסים בונה מערך תשלומי מס, מסביר את החישובים ומסייע בהיבטים משפטיים נוספים.  ניהול עסק בינלאומי דורש עורך דין עם התמחות במיסוי בינלאומי. ליווי של עורך דין מיסים מהטובים בתחום נדרש כמובן במקרה בו אתם מבקשים להגיש תביעה כנגד רשויות המס או נמצאים תחת חקירה.

מדוע חשוב לתכנן את תשלומי המס?

אי ידיעה או הבנה של תקנות המס אינה פוטרת אתכם מאחריות לתשלום חסר. בהעדר תכנון מס מקצועי שבוצע על ידי עורך דין מיסים מנוסה אתם עלולים למצוא את עצמכם מסובכים עם רשויות המס ואף מואשמים בעבירה פלילית. חשוב להכיר את תקנות המס, לבחור במיטב אנשי המקצוע בתחום ולפקח באופן אישי על הנעשה. שימו לב, תכנון נכון של תשלומי מס עשוי לחסוך לכם כסף. אין סיבה שתשלמו מס מלא כאשר קיימת אפשרות להקלות, הטבות וזיכויים. עו”ד מיסים אבידור לפיד מחזיק גם בהסמכה של רו”ח ומתמחה בייצוג של חברות ולקוחות פרטיים אל מול רשויות המס. המשרד של אבידור לפיד בקיא גן במיסוי בינלאומי. אם אתם מחפשים עורך דין דיני מס ורגולציה פיננסית חייגו לתיאום פגישת התייעצות.

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם ב-24 שעות הקרובות

צפו בראיון בנושא הזכויות של ספורטאים ואנשי עסקים בעת חזרתם לישראל מול רשויות המס קישור לראיון בערוץ הספורט

תכנון המס משפיע באופן ישיר על תזרים המזומנים וניהול העסק, עם עורך דין מיסים מומלץ ומנוסה חבות המס עשויה לקטון באופן משמעותי. על עורך הדין שתבחרו לניהול המס שלכם להיות מקצועי, אחראי ואמין. מתמודדים עם הליכים חשבונאים מורכבים? עורך דין אבידור לפיד הוא גם רו”ח. מעט מאוד עורכי דין שיש להם גם הכשרה של רו”ח מצליחים לתת מענה מקיף, מקצועי, מדויק וחכם. המשרד שך עו”ד אבידור לפיד מתמחה בדיני מס, רגולציה פיננסית, מיסוי בינלאומי, חוזים מסחריים.

עבירות מס טכניות נובעות מטעות שנעשתה בתום לב בהגשת הנתונים או כשל בחישובים. בית המשפט קובע במקרים של עבירות טכניות נטולות כוונה זדונית עונש של קנס כספי ועד שנת מאסר אחת. לעומת זאת, עבירות מס שבוצעו במטרה להעלים תשלומי מס בזדון עלולות להסתיים בעונש כבד של מאסר ממושך בתוספת קנס כספי משמעותי. בכל מקרה של עבירת מע”מ יש לפנות בהקדם אל עורך דין מיסים מומלץ לבניית אסטרטגיה וניהול ההתנהלות מול רשויות המס.

איך מתקנים טעות בדיווחי המס?

רשות המיסים מציעה אפשרות של גילוי מרצון לטעויות שבוצעו בדוחות המס. משמעות הדבר היא הזדמנות לתקן דיווחים שהוגשו בעוד רשות המס מתחייבת שלא לפתוח בהליך פלילי. את כל הליך הגילוי מרצון יש ללוות עם עורך דין מיסים מומלץ, מנוסה ומקצועי. עורך הדין מקבל על עצמו תפקיד חשוב בניהול משא ומתן מול רשויות המס להימנעות מעונש וקבלת הבקשה. חשוב לציין שהבקשה מוגשת בדיסקרטיות, לא תהיה חשיפה של הזהות שלכם עד לשלב בו הבקשה מאושרת. 

מה חשוב לשאול את עורך הדין?

מתלבטים מה לעשות לגבי סוגיית מס? כדאי לפנות מיד אל עורך דין מיסים מומלץ ולקבל הסבר מפורט והנחיות להמשך פעולה. טעות קטנה בדיווח או בהתנהלות מול רשויות המס עשויה לסבך אתכם בצרות. בבחירת עורך הדין כדאי לברר שאכן יש לו ניסיון מוכח בתחום, הכשרה רבה, המלצות וזמינות. זקוקים לעורך דין מיסים? הנכם מוזמנים ליצור קשר עם עו”ד אבידור לפיד לתיאום פגישת התייעצות.

עורך דין מיסים מומלץ

עבירות מס נחשבות לנפוצות באופן יחסי, שכן יש לא מעט אנשים בציבור הכללי שמחפשים כל דרך להפחית מתשלומי המיסים שלהם ולא אחת יבחרו גם בדרך של עבירה על החוק. לעומתם יש אנשים ישרים והגונים שרוצים לוודא שהם משלמים את המיסים שהם צריכים ואמורים על פי מאפיינים אישיים וייחודיים שלהם ולשם כך יפנו אל עורך דין מיסים כדי לקבל ייעוץ אישי ופרטני שיסייע להם לעשות סדר בענייני הכספים שלהם. בסופו של דבר הרי תשלומי המיסים לאורך הזמן מתקזזים ומתאזנים אך יש מי שירצה לוודא את זה ולא יחכה להודעות תשלום מרשויות המיסים.

מתי צריך לפנות אל עורך דין מיסים?

בכל עניין שמתעורר בין אזרח זה או אחר לבין רשויות המיסים מומלץ מאד לפנות אל עורך דין מיסים כדי לקבל ליווי או ייעוץ מקצועי פרטני בנוגע לעניין שעל הפרק. יתכן ויהיה מדובר בעניין מוצדק שבו אותו אדם יהיה חשוד בהעלמת מס וגם יכול להיות מקרה הפוך שבו יתברר שרשויות המיסים גבו סכומי כסף גבוהים יותר משהיו צריכות לאורך הזמן. עורכי דין שעוסקי בדיני מיסים יכירו לעומק את אופן הפעולה של מוסדות המדינה בכל הקשור לחישוב גובה תשלומי מיסים ודרך הגבייה והם הכתובת הנכונה לפנות אליה בכל עניין שמתעורר. במקרים רבים המשרד יציעו שירותי ראיית חשבון, מה שיהפוך את עורכי הדין למומחים בתחומם.

לא לוותר על ייעוץ מקצועי פרטני

חשוב מאד שכל מי שנראה לו שיש לו בעיה בנוגע למיסים או שכבר קיבל פנייה מרשויות המיסים חייב לפנות בדחיפות אל עורך דין מיסים על מנת להבין לעומק במה מדובר וכדי לפתור את העניין כמה שיותר מהר לפני שהוא יחמיר וחוב יהפוך להרבה יותר גבוה. רשויות המדינה פועלות בשיתופי פעולה ואזרח שיש לו חוב בגין מס שלא שולם עלול למצוא את עצמו עם חשבון בנק מעוקל או חלילה תיק בהוצאה לפועל.

מחפשים ייעוץ בנוגע למיסים? פנו למשרד עו”ד ורו”ח אבידור לפיד וקבלו את כל המידע הקונקרטי והרלוונטי לכם.