עורך דין פתיחת חברה

למשרדי שני מסלולי ליווי:
מסלול ליווי B2C ללקוחות פרטיים ולאנשי עסקים,
ליווי B2B לחברות.

בשעה טובה התחלתם בתהליך של פתיחת חברה, הזמן קצר, המלאכה מרובה ואתם מתמודדים עם לחצים מכל הכיוונים. זה הזמן שלכם לעצור, לנשום וללמוד להקיף את עצמכם במיטב אנשי המקצוע. אם תדעו לבחור נכון את נותני השירות והספקים שלכם תוכלו לסמוך עליהם ולעבוד הרבה פחות קשה. כך למשל, הליך פתיחת חברה יהפוך ברגע לפשוט ומהיר עם עורך דין אבידור לפיד. המשרד של עו”ד אבידור לפיד ידוע כמנוסה, מקצועי, מוביל, מסור, נחוש וחדשני, אם אתם זקוקים לפגישת ייעוץ פתיחת חברה עורך דין חייגו עכשיו לתיאום.

תעודת הערכה אבידור לפיד מיסוי

פתיחת חברה עורך דין לשלב הרישום

את הסדרת רישום החברה אל מול רשם החברות יש לבצע טרם תחילת כל פעילות עסקית. הרישום יכלול את שם החברה, מסירת כתובת החברה, פירוט של חלוקת המניות, קביעת דירקטוריון, ניסוח תקנון. ליווי הליך פתיחת חברה עורך דין חיוני לניסוח חוקי ומדויק של תקנון החברה. על התקנון של החברה להיות חתום על ידי עורך דין. הקפידו לבחור נכון בעורך דין עם ניסיון לטובת ניסוח מקצועי ומדויק של כל סעיפי התקנון.

פתיחת חשבון בנק בעבור החברה

חברה בע”מ מהווה ישות משפטית נפרדת כך שלא ניתן להשתמש בחשבון הבנק הפרטי שלכם כחשבון הבנק של העסק. אחד הצעדים הראשונים הנדרשים בהקמת חברה יהיה פתיחת חשבון בנק עסקי. לקראת פתיחת החשבון יש להיערך עם כל המסמכים הדרושים כולל חתימה של עורך דין. התייעצות פתיחת חברה עורך דין לפני הביקור בבנק תחסוך לכם זמן. כדאי לוודא מול עורך דין מנוסה שיש ברשותכם את כל המסמכים הדרושים לפתיחת חשבון.

פתיחת תיקים לחברה בע”מ

תחילת פעילות עסקית של כל עסק בישראל מחייבת פתיחת תיק במע”מ, ביטוח לאומי ומס הכנסה. יש להשלים את פתיחת התיקים בהתאם לחוק טרם התחלת הפעילות. ליווי פתיחת חברה עורך דין מנוסה חוסכת לכם התמודדות עם בירוקרטיה מתישה. עורך דין אבידור לפיד הוא גם רו”ח כך שאתם יכולים להיות רגועים בידיעה שהפקדתם את המשימה בידיים טובות. לקבלת ייעוץ לפתיחת חברה חייגו עוד היום אל עו”ד אבידור לפיד ותגלו שירות מקצועי, סבלני, יעיל ומדויק.

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם ב-24 שעות הקרובות

צפו בראיון בנושא הזכויות של ספורטאים ואנשי עסקים בעת חזרתם לישראל מול רשויות המס קישור לראיון בערוץ הספורט