עורך דין מוסמך בעריכת יפוי כוח

ישנם מקרים שונים מדי פעם אשר בגינם צריך לייפות את כוחם של אנשים אחרים לשם ביצוע מגוון של פעולות. יתכן שיהיה מדובר בייפוי כוח של אדם אחר לטפל בעניין מסוימים או לבצע פעולה כמו למשל בקופת חולים או בסניף הבנק ויש גם אפשרות של ייפוי כוח מקצועי כמו יפוי כח עורך דין שמאפשר לעורך הדין לבצע פעולות, לדבר בשמו של הלקוח שלו או לפנות לגופים רשמיים. כאשר מתחילה התקשרות עסקית בין אדם מסוים לבין עורך דין טופס ייפוי כוח יהיה אחד הדברים הראשונים והמשמעותיים שצריך יהיה לחתום עליהם, מה שיאפשר לעורך הדין חופש פעולה.

התפקיד החשוב של יפוי כח עורך דין

לאחר שנוצר הקשר העסקי בין לקוח לבין עורך הדין שלו הרי שתתחיל העבודה של עורך דין. הוא צריך לבחון דברים מסוימים לעומק, לבצע בירורים שונים שקשורים לנושא שעל הפרק ובמקרים מסוימים כמובן לייצג את הלקוח שלו. יהיו פעמים שבהן הוא יצטרך להנפיק מסמכים או אישורים, לבקש תעודות או בקשות אחרות ואת כל אלה הוא יוכל לעשות רק לאחר שהלקוח שלו חתם על יפוי כח עורך דין שמייצג אותו ויכול לפעול בשמו. גופים מסודרים וממשלתיים יוודאו שקיים ייפוי הכוח הזה לפני שייתנו תשובות או ינפיקו את המסמכים המדוברים.

לתת אמון באנשים ולקבל שירות טוב

מי שפונה לשירותו המקצועי של עורך דין עושה את זה כי הוא יודע שעורך דין הוא מי שיוכל לסייע לו ולפתור מצב או בעיה שהתעוררו. יפוי כח עורך דין הוא הדבר הראשון שצריך לעשות וכך עורך הדין מקבל חופש פעולה לעשות מה שהוא צריך. כאשר עורך הדין יכול לפעול בצורה חופשית זה בעצם השירות הכי טוב שהוא יכול להציע ללקוח שלו ולכן ייפוי הכוח יהיה חשוב ומשמעותי במיוחד ולא בכדי יהיה המסמך הראשון להיחתם ביניהם.

במשרד עו”ד ורו”ח אבידור לפיד מציעים מגוון שירותים משפטיים בתחומים שונים ומומלץ ליצור קשר ולהגיע לקבלת ייעוץ אישי ופרטני.

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם ב-24 שעות הקרובות

מאמרים נוספים

ייעוץ משפטי
העברת כרטיס שחקן האם זו עסקת מכר או שכירות?
שחקן חופשי שעומד לחתום על הסכם על זכויות כרטיס השחקן שלו, המאמר הזה בדיוק בשבילך! אספר לכם את תמצית הדברים...
לקריאת המאמר
ייפוי כוח בעלי עסקים
האתגרים שמאחורי עריכת ייפוי כוח מתמשך לבעלי שליטה בתאגידים
בבואנו לערוך ייפוי כוח מתמשך, אנו נפגשים בין היתר עם “ממנים” שהם בעלי עסקים ובעלי שליטה בחברות...
לקריאת המאמר
ניהול הון משפחתי
מהי צורת ההתאגדות המתאימה עבור העסק שלכם?
אחת השאלות הראשונות שעליכם לשאול את עצמכם היא מהי צורת ההתאגדות הנכונה עבורכם?   בואו נערוך סדר בהבדלים,...
לקריאת המאמר