הסוד לתכנון פיננסי

משפחות שיש להן הון רב מבחינת כספים ונכסים יודעות כמה זה לא פשוט לנהל את העניין הזה כאשר מעורבים בו גם רגשות, מחשבות או בחינה מדוקדקת של מערכות יחסים. על מנת לוודא שאכן ההון מנוהל כמו שצריך ולכל אחד מהמשפחה יש בבעלותו את מה שמגיע לו או את מה ששלו – מומלץ לפנות אל עורכי דין שעוסקים בדיוק בתחום הזה של ניהול הון משפחתי. הם ינהגו באובייקטיביות, אי אפשר יהיה לפנות אליהם ללא ידיעת כלל בני המשפחה והם יוודאו שתחת השם של כל אחד מבני המשפחה מופיעים הנכסים וסכומי הכספים שקשורים אליו ומגיעים לו.

ניהול הון משפחתי – מה זה אומר הלכה למעשה?

עבור כל משפחה הפרויקט של ניהול הון משפחתי יכול להיות אחר ושונה מאשר בקרב משפחות אחרות. יש מצבים שבהם ניהול ההון יתבצע על בסיס שוטף ושגרתי ויש משפחות שהניהול יתבצע הלכה למעשה בעת ביצוע שינויים כמו העברת ירושה, שינויים בבעלות על נכסים או העברה של סכומי כסף בין הדורות. החשיבות של ניהול ההון קשורה בעיקר לעניין האובייקטיבי שבו לאף אחד מבני המשפחה אין את האפשרות לקבל החלטות על דעת עצמו וכך לא ייווצר מצב של תככים או סכסוכים. כל בקשה או פעולה צריכות להתבצע על ידי עורכי הדין שמנהלים את ההון ולאחר אישורם על כשרות הבקשה.

בחירת המשרד המקצועי לצורך ניהול ההון

כתלות בגובה ההון המדובר – צריך לבחון לעומק את האפשרויות של אנשי המקצוע שייבחרו לצורך ניהול הון משפחתי של משפחה עתירת נכסים וממון. יש חשיבות לבחירה במשרד עורכי דין שיוכל להציע גם שירותי ייעוץ בנוגע לצוואות וירושות על פי הצורך ומומלץ לוודא שמדובר במשרד שיש לו ניסיון רב בהתעסקות עם הון רב של משפחות. ביחד עם מי שמנהל את המשפחה יוחלטו כללים בנוגע להתנהלות עם הכספים והנכסים.

אבידור לפיד הוא משרד עו”ד ורו”ח המציעים מגוון רחב של שירותים הקשורים לממשק בין משפט לבין חשבונאות וכספים והם הכתובת המתאימה לניהול ממון של משפחה.

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם ב-24 שעות הקרובות

מאמרים נוספים

תמונה לפרסום המאמר
רוצים להבטיח את עצמכם בפרק ב'? הסכם ממון אינו מספיק
אם הייתם צריכים דוגמה נוספת מדוע חשוב לערוך הסכם ממון וצוואה בפרק ב’ בחיים אז קיבלתם ובגדול.אחת...
לקריאת המאמר
דגלים אדומים אבידור לפיד
איך תשמרו על הילד שלכם מגיל קטן, גם בספורט
אתם בטח מכירים כהורים לילדים צעירים שהילדים שלכם מבקשים מכם לרשום אותם לחוג כדורגל או כדורסל. תחילה,...
לקריאת המאמר
ניהול הון משפחתי
הסוד לתכנון פיננסי
משפחות שיש להן הון רב מבחינת כספים ונכסים יודעות כמה זה לא פשוט לנהל את העניין הזה כאשר מעורבים בו גם...
לקריאת המאמר